خوش بینی | اعتماد به نفس | انگیزه

خوش بینی را دنبال کنید، مقالات مرتبط با خوش بینی، انگیزه، مثبت اندیشی، اعتماد به نفس در این وبلاگ بروزرسانی می شود

خوش بینی | اعتماد به نفس | انگیزه

خوش بینی را دنبال کنید، مقالات مرتبط با خوش بینی، انگیزه، مثبت اندیشی، اعتماد به نفس در این وبلاگ بروزرسانی می شود

  • ۰
  • ۰

اعتماد به نفس ابزاری است که ‌می‌توانید در زندگی روزمره برای هر کاری مثل افزایش اطمینان به خود، مدیریت ترس‌ها و انجام کارهایی که واقعا برایتان مهم هستند، از آن استفاده کنید، اما تعداد کمی از افراد می‌دانند اعتماد به نفس مثل یک عضله است و برای تقویتش باید همیشه از آن استفاده کرد، یعنی اگر آن را به کار نبرید، تحلیل خواهد رفت. به همین دلیل ۶۳ روش برای بالا بردن اعتماد به نفس معرفی می‌شود تا در این زمینه خبره شوید.اعتماد به نفس



۱. یادگیری کار مفیدی است، پس در یک کلاس ثبت نام کنید و از آن لذت ببرید.

۲. برای اینکه از خودتان بیرون بیایید، از همسر یا دوستی صمیمی‌ بپرسید امروز چه کاری می‌توانید برایش انجام دهید.

۳. به باشگاه بروید. اثرات روانی ورزش باعث ایجاد حس خوبی در شما می‌شود.

۴. به یک رویداد اجتماعی بروید و به جای نگرانی در مورد مسائل خودتان، روی اینکه چطور می‌توانید به دیگران کمک کنید، تمرکز کنید.

۵. دقیقا مشخص کنید چه چیزهایی واقعا برایتان مهم است. اگر این چیزها در زندگی‌ان وجود ندارند، باید آنها را وارد زندگیتان کنید.

۶. فهرستی از چیزهایی که در زندگیتان با آنها کنار می‌آیید، تهیه کنید و بنویسید که چطور می‌توانید هر کدام را حذف کرده یا به حداقل برسانید.

۷. یک پیروزی یا موفقیتی را که تجربه کردیه‌اید به یاد بیاورید و بابت آن به خودتان افتخار کنید. ارزش قائل شدن برای دستاوردهایتان نه تنها خودستایی نیست، بلکه برای سلامت‌ شما لازم است.

۸. دفعه‌ی بعد که در یک رویداد اجتماعی حضور یافتید، فقط در کنار آشنایان نمانید. سعی کنید سر صحبت را با غریبه‌ها باز کنید تا تجربیات جدیدی به دست آورید.

۹. دفعه‌ی بعد که در حال طفره رفتن از انجام کاری بودید (دعوت شدن به یک مهمانی، یک پروژه‌ی چالشی یا هر چیز دیگر)، بگویید «به جهنم» و هر طور شده آن را انجام دهید.

۱۰. هر روز کاری انجام دهید که باعث شادی درونی یا لبخندی بر لبتان شود.

منبع: چطور

  • ۹۶/۰۸/۲۰
  • هادی اولورچی نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی